Mint Service Desk wziął udział w The Service Desk & IT Support Show w Londynie!
W dniach 11-12 maja 2022 roku w centrum wystawienniczo-konferencyjnym ExCeL w Londynie odbył się The Service Desk & IT Support Show. W wydarzeniu udział wzięła delegacja specjalistów z OPGK Software, prezentując swój flagowy produkt, którym jest system do obsługi zgłoszeń Mint Service Desk.
SITS to największe wydarzenie w Europie dla specjalistów ds. zarządzania usługami oraz wsparciem IT. Nasz zespół Mint Service Desk miał okazję spotkać się z wieloma osobami zainteresowanymi usługami ITSM oraz poznać innych dostawców tego typu rozwiązań. Podczas dwóch dni eventu odbyliśmy liczne, ciekawe rozmowy oraz przeprowadziliśmy prezentacje wersji demo dla wszystkich zainteresowanych osób. Cieszymy się, że tak wielu odwiedzających postanowiło odwiedzić nasz stand oraz że Mint Service Desk znalazł się pośród innych systemów typu Service Desk, z którymi wizytorzy chcą się zapoznać. Po pierwszym dniu, wszyscy goście mogli wziąć udział w afterparty i wymienić się spostrzeżeniami z innymi wystawcami. Dzięki wydarzeniu, udało nam się nawiązać kilka interesujących relacji, które mamy nadzieję, że w przyszłości zaowocują potencjalnymi współpracami.
Nasz system Mint Service Desk to certyfikowane i spersonalizowane oprogramowanie ITSM, które gwarantuje najwyższy poziom zarządzania zgłoszeniami. Intuicyjny interfejs pozwala z łatwością obsłużyć wszystkie incydenty, a dzięki automatycznej identyfikacji zasobów IT w sieci, istnieje możliwość natychmiastowego dostępu do pełnych, dokładnych i aktualnych danych w dowolnym momencie. Co więcej, system udostępnia zaawansowaną funkcję SLA, możliwość śledzenia czasu pracy Agenta, API oraz opcje tworzenia raportów na podstawie zgłoszeń, zasobów czy użytkowników. System do zarządzania zgłoszeniami jest również kompatybilny z ITIL®️4 i dostosowany do indywidualnych potrzeb firm.
Poniżej przedstawiamy obszerną relację z The Service Desk & IT Support Show!