Przejrzysta oferta. Zaawansowane możliwości

Wybierz jedną z dwóch wersji Mint Service Desk: Pro lub Enterprise — w zależności od skali i złożoności Twojej organizacji.
MintSD Pro
Zarządzanie zasobami
Zarządzanie zgłoszeniami
API Access
Zarządzanie usługami
Zaawansowane notyfikacje
Integracja z pocztą
Szablony dokumentów
Baza wiedzy
Szablony odpowiedzi
Zatwierdzenia
Ankiety
Time Tracking
Automatyzacja
Zaawansowane raporty
Podpisy
Pola warunkowe
Portal Klienta
Integracje (baramundi, Lansweeper)
Wsparcie
Konsultacje
Dedykowane zmiany
Na infrastrukturze Klienta
MintSD Enterprise
Zarządzanie zasobami
Zarządzanie zgłoszeniami
API Access
Zarządzanie usługami
Zaawansowane notyfikacje
Integracja z pocztą
Szablony dokumentów
Baza wiedzy
Szablony odpowiedzi
Zatwierdzenia
Ankiety
Time Tracking
Automatyzacja
Zaawansowane raporty
Podpisy
Pola warunkowe
Portal Klienta
Integracje (baramundi, Lansweeper)
Wsparcie
Konsultacje
Dedykowane zmiany
Na infrastrukturze Klienta

Jak działamy?

"Wiele lat pracy w branży ITSM nauczyło nas jednego - większość użytkowników końcowych nie cierpi swoich rozwiązań. Są toporne, nudne i wolne. Naszym celem było stworzenie takiego rozwiązania, aby tę sytuację zmienić. Pozostaje mieć nadzieję, że to się nam udało."
Paweł Kuźniar / CEO
Konsultacja
Rozmawiamy o Twoich potrzebach i procesach w IT.
Demo i testy
Pokazujemy system w akcji i dajemy Ci dostęp do wersji próbnej.
Wdrożenie i szkolenie
Konfigurujemy Mint Service Desk pod Twoją firmę i uczymy zespół, jak z niego korzystać.
Wsparcie na starcie
Jesteśmy obok w pierwszych tygodniach, pomagamy szybko ogarnąć codzienną pracę.
Stała opieka techniczna
Masz dostęp do naszego supportu, który reaguje na zgłoszenia i rozwija system.

Profesjonaliści wybierają Mint Service Desk, by pracować szybciej i skuteczniej.

Elastyczny, łatwy w użyciu, mnóstwo funkcji w rozsądnej cenie wdrożenia. Mam doświadczenie z wieloma systemami, Mint SD to bardzo miłe zaskoczenie.
J F B.
Programme Manager
Przeszliśmy z innej platformy  i żałujemy, że nie zrobiliśmy tego wcześniej. Zdecydowanie polecam Mint jako stabilną platformę z doskonałym wsparciem .
Tomasz K.
Consultant
Elastyczne i łatwe w użyciu oprogramowanie ITSM. Jestem obecnie zadowolony z oprogramowania i poleciłbym je naszym klientom, którzy potrzebują systemu helpdesk dla swoich zespołów.
Tomasz G.
CEO

Co warto wiedzieć?

Tak. Działamy w ten sposób od lat. Nasi Klienci cenią sobie możliwość dostosowania naszego rozwiązania do własnych potrzeb.

Wystarczy wysłać nam swoje oczekiwania w tym zakresie i z pewnością dojdziemy do porozumienia.

Dokładamy wszelkich starań do tego, aby tak było. Poddajemy się audytom bezpieczeństwa i reagujemy na wszelkie zgłoszenia w tym zakresie.

Tak, oferujemy 7-dniową wersję próbną dla wersji chmurowej. Nie pobieramy opłat, jeśli anulujesz subskrypcję przed końcem testów.

Wersja serwerowa nie posiada automatycznej wersji próbnej, ale chętnie umówimy się na demo z naszym specjalistą.