Intuicyjny interfejs i możliwość filtrowania zgłoszeń.
Możliwość przesłania zgłoszenia za pomocą wielu kanałów komunikacji.
Możliwość priorytetyzacji incydentów w oparciu o ustalone procesy.
Opcja czatu z Agentem przypisanym do zgłoszenia.
Opcja automatyzacji odpowiedzi, powiadomień e-mailowych oraz systemowych.
Możliwość sprawdzenia aktualnego stanu każdego ze swoich zgłoszeń i monitorowania postępów.
Tzw. „bulk actions”, czyli funkcja masowych czynności, która umożliwia wykonanie tej samej akcji na dowolnej liczbie zgłoszeń.
Transparentność obsługi każdego zgłoszenia.
Możliwość zaakceptowania rozwiązania i zamknięcia zgłoszenia.
Opcja utworzenia i konfiguracji bazy wiedzy, która ułatwia Agentom rozwiązywanie typowych zgłoszeń.
Funkcja „Out of office”, która informuje innych o nieobecności Agenta i uniemożliwia opcję przypisania do niego zgłoszenia w tym czasie.
Nieograniczony dostęp do bazy wiedzy.