Twój help desk, na nowo stworzony w chmurze.

Mint Service Desk:  
zarządzanie zgłoszeniami
w chmurze.

Doświadcz bezproblemowej koordynacji usług z Mint Service Desk: kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania zgłoszeniami i reklamacjami, stworzonym z myślą o doskonałości.

Naszą misją jest dostarczanie Systemów Service Desk, które są chętnie używane każdego dnia.

Mint Service Desk powstał z potrzeby stworzenia systemu, który zespoły będą chętnie używać dla wsparcia i obsługi swoich klientów. Opracowaliśmy konsultacyjny model IT Service i Help Desk, współpracując z przedsiębiorstwami w celu stworzenia indywidualnych rozwiązań. Nasi specjaliści dostarczają rozwiązania, usługi i wsparcie firmom na całym świecie.

Zespół Mint Service Desk koncentruje się na tworzeniu wysokiej jakości systemów w przystępnych cenach, wykorzystując nowoczesne technologie i innowacyjne podejścia, aby dostarczyć skuteczne rozwiązania.

Prosta konfiguracja, zaawansowane możliwości.

Mint Service Desk został zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania od samego początku. Nasza platforma oparta na chmurze eliminuje potrzebę skomplikowanych instalacji czy trudnych konfiguracji sprzętu. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi konfiguracji, który prowadzi użytkownika krok po kroku, będziesz gotowy do pracy od razu.

Funkcje, które podnoszą jakość Twoich usług.

Sprawiamy, że skomplikowane staje się proste, abyś mógł skupić się na rozwoju swojego biznesu, a nie na obsłudze zgłoszeń.

Portal Klienta

Dedykowana przestrzeń online, gdzie klienci mogą zamieszczać zgłoszenia, śledzić ich postęp i uzyskiwać dostęp do pomocnych zasobów. Zaprojektowany w celu usprawnienia komunikacji i poprawy doświadczeń związanych z obsługą.

Pola Niestandardowe

Pola niestandardowe umożliwiają dodawanie specyficznych informacji do zgłoszeń lub profili użytkowników, ułatwiając organizację danych i dostosowanie do potrzeb biznesowych.

Umowy SLA

SLA definiuje oczekiwany czas odpowiedzi i rozwiązania problemu, zapewniając przejrzystość i niezawodność świadczonych usług.

Zasoby

Zarządzaj swoimi zasobami w jednym miejscu. Assety w Mint Service Desk pozwalają na definiowanie struktury danych oraz przechowywanie informacji o zasobach i ich relacjach bezpośrednio w systemie. Dzięki temu możesz łatwo śledzić i zarządzać zasobami w całej organizacji.

Opinie naszych zadowolonych klientów

Łatwy w użyciu i wdrożeniu system. Bardzo przyjazny interfejs z dobrą funkcjonalnością.

Mariusz W.
CEO

Łatwy w użyciu i bezproblemowy do modyfikacji. Polecam wszystkim.

Zweryfikowany Użytkownik
Usługi Konsumenckie

System łatwy do opanowania dla początkujących i pełen funkcji dla zaawansowanych użytkowników. Bardzo logiczny i wygodny dla administratorów. Szybki i sprawny z przyjaznym interfejsem.

Andrzej W.
Project Manager

Używamy MintSD codziennie jako platformy do zarządzania reklamacjami i śledzenia dostaw. Podoba mi się jego elastyczność i przyjazny interfejs.

Zweryfikowany Użytkownik
Food Production

Przejrzyste ceny, dopasowane do Twoich potrzeb.

Odkryj pełny potencjał z Mint Service Desk Cloud bez ukrytych opłat.

Miesięcznie
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Mint Service Desk Lite

x / agent
Ilość agentów:
X Agentów
$10/Miesięcznie
Pojemność:
5 GB
Podstawowe wsparcie
Zarządzanie zgłoszeniami
Wielokanałowa obsługa komunikacji
Integracja z pocztą e-mail
Prywatne notatki wewnętrzne
Zarządzanie rolami użytkowników
Priorytety

Mint Service Desk Pro

x / agent
Ilość agentów:
X Agentów
$10/Miesięcznie
Pojemność:
5 GB
Podstawowe wsparcie
Zarządzanie zgłoszeniami
Wielokanałowa obsługa komunikacji
Integracja z pocztą e-mail
Prywatne notatki wewnętrzne
Zarządzanie rolami użytkowników
Priorytety
Dynamiczne formularze
Parametry SLA, Zarządzanie kontraktami

Przejdź przez Mint Service Desk Cloud: upraszczając Twoje doświadczenie z Service Desk

Odkryj, jak Mint Service Desk może zrewolucjonizować Twoje operacje wsparcia IT. Nasza intuicyjna i przyjazna dla użytkownika platforma została zaprojektowana, aby usprawnić Twój przepływ pracy, ułatwiając zespołowi efektywne zarządzanie i rozwiązywanie problemów. Obejrzyj naszą krótką prezentację.

Najczęściej zadawane pytania

Jak rozpocząć pracę z Mint Service Desk?
Jakie plany subskrypcji są dostępne?
Jakiego rodzaju wsparcia mogę oczekiwać w ramach mojej subskrypcji?