Opublikowano:
27.6.2024 10:25
Mint Service Desk 3.3.2
Cieszymy się, że możemy ogłosić wydanie Mint Service Desk Enterprise 3.3.2. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci będą zadowoleni z nowych funkcji i ulepszeń, które mają na celu poprawę codziennych operacji i ogólnego doświadczenia.
Dodano:
- Możliwość kategoryzowania i zarządzania grupami e-mail w profilu użytkownika.
- Możliwość tworzenia spraw w Portalu Klienta jako dodatkowa zakładka (szablon) widoczna podczas tworzenia biletu. Rozszerzono zakres fragmentów możliwych do użycia w tym module.
- Możliwość wypełniania niestandardowych pól w bilecie za pomocą akcji masowej (w ramach tego samego typu biletu).
- Dodanie zasad powiadomień, umożliwiających konfigurację powiadomień dla statusu Pending Autoclose z procentowym upływem czasu dla tego statusu.
- Możliwość przypisywania dowolnego agenta podczas tworzenia biletu.
- Możliwość ustawiania domyślnych szablonów w profilu użytkownika do tworzenia biletów i odpowiedzi na bilety.
- Możliwość dodawania dodatkowych wartości do słowników przez agentów.
- Dodanie planowanego dostarczania raportów.
- Dodanie filtrów do widżetów, podobnych do pulpitu nawigacyjnego.
- Dostosowanie grubości paska przewijania w profilu użytkownika, pozwalające użytkownikom na zmniejszenie wysokości tabeli w celu wyświetlenia większej liczby biletów na pulpicie nawigacyjnym.
- Możliwość synchronizacji ustawień między dwoma systemami Mint Service Desk.
- Możliwość drukowania/eksportowania pojedynczego artykułu z biletu.
- Nowy typ pola niestandardowego Countdown, które odlicza czas między dwoma datami.
- Proces konserwacji, który archiwizuje metadane e-maili w bazie danych i usuwa je w określonych odstępach czasu.
- Dwie nowe role umożliwiające przeglądanie i zarządzanie w grupach dostępu.
- Możliwość wklejania wielu e-maili oddzielonych średnikami do pól e-mail podczas tworzenia i edytowania biletów.
- Nowa funkcja zapytań SQL, umożliwiająca bezpośrednie zapytania do bazy danych w sekcji raportów.
- Możliwość przekierowywania powiadomień do innej osoby podczas nieobecności agenta w sekcji Profil.
- Dodanie opisu do przycisku umożliwiającego odrzucenie szkicu w szczegółach biletu.
- Możliwość oznaczania firmy jako VIP oraz dodanie filtra pulpitu nawigacyjnego związanego z tym ustawieniem.
Zmiany:
- Standaryzacja widoku i funkcjonalności panelu Firmy i Klienta podczas tworzenia biletu i w szczegółach biletu.
- Rozszerzenie filtrowania dat na pulpicie nawigacyjnym o godziny.
- Możliwość ustawienia dozwolonej długości znaków dla niestandardowych pól tekstowych.
- Zakotwiczenie dolnego paska na pulpicie nawigacyjnym.
- Podzielenie przycisku Reset na pulpicie nawigacyjnym na dwa oddzielne przyciski.
- Zmiana przycisku Zapisz na pasek zapisu dla widoku zakładek w szczegółach biletu.
- Rozszerzenie w Automatyzacji zmiany wartości pola niestandardowego -> dynamiczne pola biletu, umożliwiające uzupełnianie następujących atrybutów: tekst, obszar tekstowy, liczba całkowita, liczba rzeczywista, słownik.
- Poprawa synchronizacji metadanych między e-mailami a biletami w Mint.
- Optymalizacja działań masowych dla szybszego przetwarzania danych.
- Rozszerzenie dzienników poczty o dodanie zakresów dla lepszej diagnostyki potencjalnych problemów.
- Optymalizacja funkcji wyszukiwania na pulpicie nawigacyjnym.
- Optymalizacja kolorów tła dla wprowadzonych adresów e-mail w motywach ciemnych.
- Zmiana mechanizmu oznaczania wiadomości jako przeczytanych w celu optymalizacji procesu pobierania e-maili.
- Dodanie i poprawa logiki semaforów w Mint Service Desk dla lepszej wydajności.
Poprawki błędów:
- Poprawa wyglądu danych podczas eksportu do plików CSV/XLSX.
- Naprawa przetwarzania e-maili z uszkodzoną składnią HTML.
- Naprawa daty zamknięcia w raportach (dostępna była tylko opcja zakresu dat).
- Naprawa problemu z dezaktywacją agentów, którzy nigdy się nie zalogowali, podczas akcji dezaktywacji użytkownika w Automatyzacji.
- Naprawa zamrażania przeglądarki spowodowanego zbyt wieloma rozszerzeniami dodanymi w Ustawieniach w panelu Admin.
- Usunięcie kilku drobnych błędów w sekcji Time Trigger.
- Usunięcie potrzeby dodatkowego kliknięcia w sekcji Status, aby wyświetlić przycisk Dodaj.
- Dodanie komunikatu przy próbie usunięcia definicji zasobu z istniejącymi przypisanymi zasobami.
- Obsługa zaplanowanej akcji "Brak typu" w Automatyzacji.
- Naprawa znikających statusów w sekcji Status podczas zmiany ich kolejności.
- Naprawa niemożności przypisania firmy i klienta w niektórych przypadkach w akcjach Automatyzacji.
- Naprawa problemu z nieprawidłowym ustawieniem kolejności pól w formacie numeru biletu podczas modyfikacji tego ustawienia.
- Naprawa widoczności atrybutu "pool" w biletach, jeśli był to jedyny obecny atrybut.
- Naprawa wyświetlania pulpitu nawigacyjnego, jeśli mieliśmy na nim wybrany atrybut, który później został usunięty przez Admina.
- Naprawa drobnych błędów w profilu Admina związanych z niewyświetlaniem wymaganych pól jako obowiązkowych do wypełnienia.
- Naprawa wyświetlania listy agentów dostępnych do wyboru w sekcji raportowania czasu w szczegółach biletu.
- Naprawa logiki ustawiania domyślnych podpisów dla kolejki bez wcześniejszego wyboru podczas tworzenia biletu.