Wielu naszych Klientów wykorzystuje Mint'a w celu usprawnienia komunikacji ze swoimi Klientami w zakresach związanych z dystrybucją swoich produktów.
Mint Service Desk posiada unikalną funkcjonalność zarządzania kontraktami, które można powiązać bezpośrednio z danym produktem przypisanym do indywidualnego Klienta.
Dzięki elastycznej strukturze istnieje możliwość odwzorowanie dowolnego asortymentu, który znajduje się w ofercie. Istnieje również możliwość integracji z zewnętrznymi systemami (np. SAP).
Jasny podział na agentów, klientów, oraz powiązane z nimi zasoby
Możliwość monitorowania oddzielnych umów serwisowych per zasób
Jasny i przejrzysty system eskalacji zgłoszeń
Dedykowany portal Klienta, w którym ma dostęp do wszystkich zgłoszeń, oraz zasobów / produktów, do których ma dostęp
Integracja z zewnętrznymi systemami magazynowymi
Pełna skalowalność i możliwość obsługi dużych wolumenów danych