Zarządzanie dystrybucją

Idealna platforma B2B do komunikacji z partnerami i zarządzania kanałami dystrybucji

mint service desk

Wielu naszych Klientów wykorzystuje Mint'a w celu usprawnienia komunikacji ze swoimi Klientami w zakresach związanych z dystrybucją swoich produktów.

Pulpit Zarządzania reklamacjami

Kompletny proces obsługi zarządzania dystrybucją:

Zarządzanie kontraktami

Mint Service Desk posiada unikalną funkcjonalność zarządzania kontraktami, które można powiązać bezpośrednio z danym produktem przypisanym do indywidualnego Klienta.

Zarządzanie zasobami

Dzięki elastycznej strukturze istnieje możliwość odwzorowanie dowolnego asortymentu, który znajduje się w ofercie. Istnieje również możliwość integracji z zewnętrznymi systemami (np. SAP).

Jakie funkcje posiada Mint Service Desk?

Responywny design

Responsywny design

Personalizacja wyglądu

Personalizacja wyglądu

Powiadomienia administratora

Monitoring czasów odpowiedzi na zgłoszenie

Intuicyjny interfejs

Intuicyjny interfejs

Pola niestandardowe

Pola niestandardowe

Kalendarze

Portal B2B dla Klienta

Tworzenie reklamacji e-mail

Zarządzanie kontraktami

Relacje między
reklamacjami

Zarządzanie zasobami

Dlaczego warto postawić na Mint Service Desk?

Jasny podział na agentów, klientów, oraz powiązane z nimi zasoby

Możliwość monitorowania oddzielnych umów serwisowych per zasób

Jasny i przejrzysty system eskalacji zgłoszeń

Dedykowany portal Klienta, w którym ma dostęp do wszystkich zgłoszeń, oraz zasobów / produktów, do których ma dostęp

Integracja z zewnętrznymi systemami magazynowymi

Pełna skalowalność i możliwość obsługi dużych wolumenów danych

DoŁącz do grona naszych
zadowolonych klientów!

Zapytaj o ofertę