Zaawansowany moduł zarządzania kontraktami pozwala na pełną obsługę zarówno kontraktów realizowanych dla Twoich Klientów, jak również Klientów Twoich partnerów.
Katalog usług i rozbudowana funkcjonalność systemu Mint Service Desk pozwala na uporządkowanie usług świadczonych w danej organizacji.
Monitoring czasów reakcji i rozwiązania danego zgłoszenia w ramach usługi, daje możliwość weryfikacji w czasie rzeczywistym, czy usługi dostępne w katalogu usług są realizowane terminowo i zgodnie z przyjętymi zasadami.
Rejestr kontraktów bez aktywnego monitoringu w zakresie realizacji parametrów usługi nie ma sensu. Mint Service Desk umożliwia ciągłą weryfikację realizowanych usług w zakresie zgłoszeń serwisowych jak i innych form komunikacji z klientem, lub partnerem biznesowym.
Jedną z unikalnych możliwości platformy Mint Service Desk jest powiązanie zasobów bezpośrednio z SLA. Mamy świadomość, że każdy produkt/usługa może mieć unikalny zestaw parametrów SLA narzuconych bezpośrednio od dostawcy.
Sprawdzona platforma wykorzystywana w wielu obszarach przez małe i duże organizacje, którym zależy na sprawnej obsłudze klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego
Zarządzanie kontraktami pozwala na przełożenie zapisów danej umowy bezpośrednio w systemie. Szczególnie w zakresie obowiązujących czasów reakcji na
dany typ zgłoszenia.
Intuicyjny i prosty interfejs.
Możliwość rozbudowy o dedykowane moduły.
Bogate możliwości w zakresie integracji z systemami zewnętrznymi