Zarządzanie kontraktami

Sprawnie obsługuj swoich partnerów, resellerów.

mint service desk

Zaawansowany moduł zarządzania kontraktami pozwala na pełną obsługę zarówno kontraktów realizowanych dla Twoich Klientów, jak również Klientów Twoich partnerów.

Kompletny proces zarządzania kontraktami pozwala na:

Rejestr kontraktów

Katalog usług i rozbudowana funkcjonalność systemu Mint Service Desk pozwala na uporządkowanie usług świadczonych w danej organizacji.

Powiązanie kontraktów usługami oraz zasobami

Monitoring czasów reakcji i rozwiązania danego zgłoszenia w ramach usługi, daje możliwość weryfikacji w czasie rzeczywistym, czy usługi dostępne w katalogu usług są realizowane terminowo i zgodnie z przyjętymi zasadami.

Weryfikacja czasów SLA

Rejestr kontraktów bez aktywnego monitoringu w zakresie realizacji parametrów usługi nie ma sensu. Mint Service Desk umożliwia ciągłą weryfikację realizowanych usług w zakresie zgłoszeń serwisowych jak i innych form komunikacji z klientem, lub partnerem biznesowym.

Zarządzanie zasobami

Jedną z unikalnych możliwości platformy Mint Service Desk jest powiązanie zasobów bezpośrednio z SLA. Mamy świadomość, że każdy produkt/usługa może mieć unikalny zestaw parametrów SLA narzuconych bezpośrednio od dostawcy.

Jakie funkcje posiada Mint Service Desk w zakresie zarządzania kontraktami?

Responywny design

Rejestr kontraktów

Personalizacja wyglądu

Portal Klienta

Powiadomienia administratora

Zarządzanie usługami

Intuicyjny interfejs

Elastyczne zestawy statusów

Pola niestandardowe

Pola niestandardowe

Kalendarze

Kalendarz dostępności danej usługi

Tworzenie reklamacji e-mail

Monitoring czasów reakcji (SLA)

Relacje między
reklamacjami

Zarządzanie zasobami

Dlaczego warto postawić na Mint Service Desk?

Sprawdzona platforma wykorzystywana w wielu obszarach przez małe i duże organizacje, którym zależy na sprawnej obsłudze klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego

Zarządzanie kontraktami pozwala na przełożenie zapisów danej umowy bezpośrednio w systemie. Szczególnie w zakresie obowiązujących czasów reakcji na
dany typ zgłoszenia.

Intuicyjny i prosty interfejs.

Możliwość rozbudowy o dedykowane moduły.

Bogate możliwości w zakresie integracji z systemami zewnętrznymi

DoŁącz do grona naszych
zadowolonych klientów!

Zapytaj o ofertę