Katalog usług, zarządzanie kontraktami, monitoring
czasów SLA, kalendarze to tylko część funkcjonalności,
które pozwolą Twojej organizacji wejść na kolejny poziom.
Katalog usług i rozbudowana funkcjonalność systemu Mint Service Desk pozwala na uporządkowanie usług świadczonych w danej organizacji.
Monitoring czasów reakcji i rozwiązania danego zgłoszenia w ramach usługi, daje możliwość weryfikacji w czasie rzeczywistym, czy usługi dostępne w katalogu usług są realizowane terminowo i zgodnie z przyjętymi zasadami.
Sprawdzona platforma wykorzystywana w wielu obszarach przez małe i duże organizacje, którym zależy na sprawnej obsłudze klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego
Zarządzanie kontraktami pozwala na przełożenie zapisów danej umowy bezpośrednio w systemie. Szczególnie w zakresie obowiązujących czasów reakcji na
dany typ zgłoszenia.
Intuicyjny i prosty interfejs.
Możliwość rozbudowy o dedykowane moduły.
Bogate możliwości w zakresie integracji z systemami zewnętrznymi