Zarządzanie usługami

Rozbudowany katalog usług z monitoringiem czasów SLA

mint service desk

Katalog usług, zarządzanie kontraktami, monitoring
czasów SLA, kalendarze to tylko część funkcjonalności,
które pozwolą Twojej organizacji wejść na kolejny poziom.

Kompletny proces zarządzania usługami pozwala na:

Katalog usług wewnątrz i na zewnątrz organizacji

Katalog usług i rozbudowana funkcjonalność systemu Mint Service Desk pozwala na uporządkowanie usług świadczonych w danej organizacji.

Monitoring jakości świadczonych usług

Monitoring czasów reakcji i rozwiązania danego zgłoszenia w ramach usługi, daje możliwość weryfikacji w czasie rzeczywistym, czy usługi dostępne w katalogu usług są realizowane terminowo i zgodnie z przyjętymi zasadami.

Jakie funkcje posiada Mint Service Desk w zakresie zarządzania usługami?

Responywny design

Katalog usług

Personalizacja wyglądu

Portal Klienta

Powiadomienia administratora

Zarządzanie kontraktami

Intuicyjny interfejs

Elastyczne zestawy statusów

Pola niestandardowe

Pola niestandardowe

Kalendarze

Kalendarz dostępności danej usługi

Tworzenie reklamacji e-mail

Monitoring czasów reakcji (SLA)

Relacje między
reklamacjami

Dowolne typy zgłoszeń

Dlaczego warto postawić na Mint Service Desk?

Sprawdzona platforma wykorzystywana w wielu obszarach przez małe i duże organizacje, którym zależy na sprawnej obsłudze klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego

Zarządzanie kontraktami pozwala na przełożenie zapisów danej umowy bezpośrednio w systemie. Szczególnie w zakresie obowiązujących czasów reakcji na
dany typ zgłoszenia.

Intuicyjny i prosty interfejs.

Możliwość rozbudowy o dedykowane moduły.

Bogate możliwości w zakresie integracji z systemami zewnętrznymi

DoŁącz do grona naszych
zadowolonych klientów!

Zapytaj o ofertę