Mint Service Desk 3.2.8
Mint Service Desk ogłasza wydanie Mint Service Desk w nowej wersji 3.2.8.
Lista zmian
Wersja 3.2.8
Błędy:
- Niepotrzebne zapytanie serwera przy zmianie paginacji.
- Konto administratora nie ma uprawnienia do zapisu podczas inicjowania bazy danych.
- Brak opisów podczas tworzenia nowych typów pól niestandardowych.
- Wartości pól niestandardowych są usuwane z profilu użytkownika.
- Błąd podczas próby dodania, edycji lub usunięcia kategorii podrzędnej w bazie wiedzy i kolejkach.
- Brak informacji o kolejce/typie zgłoszenia.
Wersja 3.2.7
Dodano:
- Szablony dokumentów dla pól użytkownika.
- Akcja automatyzacji, która zmienia kolejkę dla zgłoszenia.
- Możliwość zmiany typu w akcjach zbiorczych.
- Możliwość powiększenia okienka listy dostępnych statusów.
- Informacja o liczbie zapytań dotyczących danych klienta.
Zmieniono:
- Edycja statusu zgłoszenia skutkuje automatycznym przypisaniem agenta do zgłoszenia.
Błędy:
- Opis w słownikach nie wyświetla się.
- Zapytania serwera są wysyłane podczas wypełniania kanału.
- Poprawa wyszukiwania zgłoszeń otrzymanych w określonym terminie.
- Tekst nie jest tłumaczony po wybraniu opcji "Drukuj QR" - widok klienta i agenta.
- Błąd podczas usuwania pól z pól niestandardowych.
- Brak tłumaczenia w szablonie dokumentu.
- Brak tłumaczenia podczas eksportowania zasobów do PDF w profilu klienta.
- Pole z możliwością wielokrotnego wyboru wyświetla tylko jedną wartość.
- Nie można wybrać firmy podczas tworzenia zgłoszenia.
- Filtry nie działają w wyszukiwarce raportów.
- Błąd dotyczący braku dostępu do widoków z poziomu agenta i klienta.
- Błąd, gdy typ zgłoszenia nie ma uprawnień do odczytu/aktualizacji – aktualizacja zgłoszeń.
- Zmiana polskich znaków w nazwie wstawianego dokumentu w formacie docx - Szablony dokumentów.
- Błąd w filtrach e-mail.
- Pole odbiorcy w kanale e-mail - zapisywana jest pełna lista.
- Brak możliwości ustawienia obrazu jako tła strony logowania.
- Nie można ustawić daty podczas tworzenia powiadomień.
- Problemy z wyzwalaczem czasu w automatyzacji.