Mint Service Desk 3.2.15
Mint Service Desk ogłasza wydanie Mint Service Desk w nowej wersji 3.2.15. Jesteśmy przekonani, że spełni ona oczekiwania naszych Klientów, a nowe funkcje i usprawnienia pomogą im w codziennej pracy.
Lista zmian
Dodano:
Pole "X" w wyszukiwarce na pulpicie, które służy do wyczyszczenia pola wyszukiwania.
Możliwość konfiguracji filtrowania zmiany statusu w zadaniach automatycznych.
Profil użytkownika - możliwość wyboru preferowanej/domyślnej kolejki i typu zgłoszenia podczas tworzenia nowego zgłoszenia/emaila.
"Zresetuj czas po ponownym otworzeniu zgłoszenia" opcja, która będzie liczyć SLA od nowa po ponownym otwarciu zgłoszenia.
Ekran tworzenia zgłoszenia - możliwa konfiguracja zmiany kolejności zakładek Ticket/E-mail.
Kopiowanie załączników podczas dziedziczenia wartości z istniejącego artykułu. W przypadku tworzenia zgłoszenia z artykułu, w którym znajdują się jakieś załączniki, zostaną one dołączone do nowego zgłoszenia.
Zablokowanie możliwości zamykania zgłoszeń relacyjnych po zamknięciu podzadania.
Podpis agenta podczas tworzenia nowego zgłoszenia.
Wyświetlanie relacji w szczegółach zgłoszenia
Zduplikowano przyciski: odpowiedź, odpowiedź do wszystkich oraz przekaż na podglądzie zgłoszenia.
Domyślne zachowanie kliknięcia na odpowiedź.
Opcja "Automatyczna zmiana przypisania po odpowiedzi" w panelu administracyjnym, która pozwala na automatyczne przypisanie agenta do zgłoszenia po udzieleniu odpowiedzi.
Ustawienie w administracji - używaj/nie używaj zasobów w systemie - wtedy z portalu klienta i widoku agenta znikają ikony dla zasobówi moich zasobów.
Możliwość pobierania wiadomości z folderu innego niż inbox w GraphAPI.
Wyświetlanie czasu SLA w innym formacie (dni, godziny, minuty, sekundy, zamiast tylko godzin, minut i sekund).
Wymuś eskalację, która polega na tym, że klient po pewnym czasie może upomnieć się o eskalację swojego żądania.
Zmieniono:
Rozbudowa nowej zakładki zgłoszeń o relacje ze zgłoszeniami.
Poprawienie frontu w modalach.
Bugfix:
Kanał Facebook wyświetla się, gdy dostęp do facebooka jest wyłączony.
Nie wyświetlają się sygnatury i grupy kontaktów.
Nie działa edycja podpisu na adminie.
Nie można zapisać zmian po edycji umowy.
Powiadomienie na Ticket.Subscibed,Receiver nie łączy odpowiedzi ze zgłoszeniem.
SLA nie pojawia się w powiadomieniach.
Nie działa Enter na wyszukiwarce.
Nieprawidłowe wyświetlanie parametrów SLA w podglądzie umowy.
Błąd podczas edycji konfiguracji LDAP.
Powiadomienia wychodzą poza ekran.
Źle wyglądający front end na podglądzie zasobów.
Błędy w konsoli na pasku bocznym.
Enter na pulpicie nie działa po "@".
Role Użytkowników - wyrzuca błędy w konsoli.
"Undefined" podczas odpowiadania na Autoodpowiedź.
Nieprawidłowo działające "Filtruj według" na dashboardzie.
Brak placeholderów podczas tworzenia zgłoszenia przez Email.
Złe wyświetlanie modali w akcjach zbiorczych.
Błędy w ustawieniach zasobów.
Załącznik typu .msg nie przechodzi do MINTa przez wiadomość e-mail.
Nie uwzględnia PendingAutoClose w polskim statusie.
Podczas tworzenia wniosku poprzez "Email Request" ustawiany jest niewłaściwy kanał.
Nie można utworzyć notatek wewnętrznych i portalu klienta - błąd 400.
Niedziałające informacje o użytkowniku w widoku tabelarycznym.
Zły wygląd podglądu zgłoszenia, przy zmniejszaniu ekranu.
Źle wyglądająca ilość powiadomień.
Nie można zmienić języka na adminie.
Błąd 500 przy próbie usunięcia umowy z firmy.
Odrzuć wersję roboczą - nie usuwa tytułu.
Nie działa eksport zgłoszenia do PDF.
Naprawa modalu przy zamykaniu zgłoszeń.
Nieprawidłowe wyświetlanie słowników w raporcie.
Przy zmianie typu zgłoszeń grupy, zakładki pozostają w widoku.
Funkcja przekaż umieszcza maila w polu TO.
Wielokrotne ponowne otwarcie zgłoszenia.
Problem z notatkami wewnętrznymi - pojawianie się zbędnych danych.
Wyświetlanie "LDAP" małymi literami.