Dlaczego system klasy ITSM jest najlepszym rozwiązaniem dla branży logistycznej?
Branża logistyczna cechuje się wieloma skomplikowanymi procesami które wymagają nadzoru i odpowiedniego podejścia. Wielofunkcyjny system klasy ITSM stanowi narzędzie, które odpowiada na liczne potrzeby logistyków.
Czym jest ITSM?
ITSM, czyli „Information Technology Service Management”, to zarządzanie usługami z obszaru IT. Oznacza podejście do zarządzania informatyką w przedsiębiorstwie, a jego celem jest zrozumienie oraz zaspokojenie potrzeb użytkownika końcowego. IT jest środowiskiem bardzo szybko rozwijającym się, które w jak najkrótszym czasie, ma za zadanie dostarczyć usługi i rozwiązać problemy serwisowe. Odpowiedni system IT Service Management wspiera zarządzanie IT w firmie, w tym projektowanie systemów oraz wdrażanie procesów, a także służy zwiększeniu produktywności pracowników i ułatwia analitykę. Przedsiębiorstwo, które skutecznie wykorzystuje ITSM jest w stanie zmaksymalizować swoje zyski oraz obniżyć koszty.
Mint Service Desk, jako idealny system klasy ITSM
Mint Service Desk to system, który oferuje szereg kanałów komunikacyjnych dla klientów i użytkowników końcowych. Jego celem jest ułatwienie i usprawnienie procesu składania zgłoszeń oraz wygodne gromadzenie informacji w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu, analitycy są w stanie natychmiastowo oszacować i zapewnić najlepsze rozwiązania dla zaistniałych problemów. Mint Service Desk oferuje dwie zróżnicowane oferty dla przedsiębiorstw, które z pewnością sprostają wszystkim wymaganiom. Wejdź na stronę Mint Service Desk i wybierz najkorzystniejszą opcję dla siebie!
Dlaczego system klasy ITSM jest najlepszym rozwiązaniem dla branży logistycznej?
Branża logistyczna cechuje się wieloma skomplikowanymi procesami, do których należą, m.in. optymalizacja transportu, przeładunku i magazynowania towarów, a także kontakt z dostawcami i obsługa prawna sprzedaży. Z pewnością, mnogość etapów i procesów logistycznych, które wymagają nadzoru i odpowiedniego podejścia mogą znacznie spowolnić pracę, jeśli nie są one w prawidłowy sposób zarządzane.
System Mint Service Desk klasy ITSM został stworzony po to, aby usprawnić realizację procesów oraz uporządkować działania. Dzięki łatwej konfiguracji, osoby z branży logistycznej są w stanie obsługiwać wielu różnych dostawców oraz zarządzać wszystkimi umowami w jednym systemie. Wielofunkcyjność oprogramowania zapewnia kontrolę zasobów w obrębie firmy, prostą i ustandaryzowaną komunikację z klientami i dostawcami, automatyczną identyfikację zasobów IT w przedsiębiorstwie oraz sprawne monitorowanie realizacji poszczególnych zgłoszeń.
Które funkcje systemu ITSM są najbardziej przydatne w branży logistycznej?
Mint Service Desk ma za zadanie zapewnić zespołom z branży logistycznej wszystko, czego potrzebują do sprawnego zarządzania procesami. System klasy ITSM oferuje logistykom takie funkcje, jak:
- Zarządzanie zasobami
- możliwość przechowywania dowolnych kategorii danych,
- monitorowanie zasobów,
- wzbogaconą o elastyczne filtry i łatwą w obsłudze wyszukiwarkę,
- optymalizację procesów ITSM za pomocą bazy CMDB,
-możliwość powiązania zgłoszenia z Klientem oraz zasobem na poziomie firmy lub pojedynczego użytkownika.
- Zarządzanie incydentami
- możliwość dostosowania zgłoszeń tak, aby jak najszybciej identyfikować incydenty i żądania obsługi,
- szeroką gamę atrybutów, które pozwalają tworzyć unikalne formularze do dokładnego i zwięzłego gromadzenia informacji,
- opcję tworzenia słowników dla spójnego rejestrowania zgłoszeń,
- tworzenie inteligentnych kolejek na podstawie kategoryzacji zgłoszeń,
- funkcję czatu na żywo.
- Umowy SLA
- zaawansowane opcje zarządzania usługami i umowami o gwarantowanym poziomie świadczenia usług.
- Automatyzację
- automatyczną identyfikację zasobów IT w firmie,
- natychmiastowy dostęp do pełnych i aktualnych danych,
-możliwość automatycznego wykrywania sieci.
Dowiedz się więcej o innych oferowanych przez nas funkcjach systemu do zarządzania zasobami.
Jakie funkcjonalności zapewnia system klasy ITSM?
ITSM wspiera obsługę kluczowych procesów w organizacji, które podnoszą poziom pracy sektora IT. Kluczem do sukcesu jest zorganizowana komunikacja z Klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi. Mint Service Desk pomaga usprawnić procesy takie, jak:
- Centrum obsługi.
- Zarządzanie zasobami.
- Zarządzanie incydentami.
- Zarządzanie problemami.
- Umożliwianie zmian.
- Zarządzanie zgłoszeniami usług.
- Zarządzanie poziomami usług.
- Zarządzanie kategoriami usług.
- Zarządzanie konfiguracją usług.
- Zarządzanie wiedzą.
Co wyróżnia Mint Service Desk na tle innych systemów?
Obecnie, większość nowoczesnych platform jest dostępna tylko w modelu SaaS, który cechuje się udostępnianiem oprogramowania w chmurze. Na początku, model ten wydaje się interesujący, jednak w przypadku działalności na dużą skalę, konieczność ponoszenia miesięcznych kosztów staje się bardzo uciążliwa. Mint Service Desk jest certyfikowanym systemem klasy ITSM, który można pobrać i zainstalować w każdej chwili. Ponadto, wyróżnia się uporządkowanym i łatwym w obsłudze interfejsem użytkownika, który można w prosty sposób modyfikować i konfigurować bez konieczności kodowania lub programowania.
Aby dowiedzieć się więcej o Mint Service Desk i o tym, jak jego zróżnicowane możliwości mogą pomóc Twojemu przedsiębiorstwu, wejdź na stronę Naszego certyfikowanego systemu klasy ITSM.