
Szybki dostęp do wiedzy
Użytkownicy znajdą odpowiedzi dzięki przejrzystej strukturze i wyszukiwarce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJBaza wiedzy w Mint Service Desk to więcej niż repozytorium dokumentów. To inteligentne narzędzie wspierające samoobsługę klientów i codzienną pracę zespołów IT. Dzięki możliwości tworzenia uporządkowanych artykułów, kategorii tematycznych oraz intuicyjnej wyszukiwarce — użytkownicy szybciej znajdują odpowiedzi, a zespoły wsparcia nie muszą odpowiadać na te same pytania każdego dnia.
Użytkownicy znajdą odpowiedzi dzięki przejrzystej strukturze i wyszukiwarce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZmniejsz liczbę zgłoszeń — zanim klient napisze, znajdzie rozwiązanie samodzielnie.
Przetestuj za darmoTwórz, aktualizuj i organizuj artykuły bez potrzeby angażowania działu IT.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPodpowiadaj artykuły z bazy wiedzy użytkownikowi już na etapie wypełniania formularza.
Napisz do nas